جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۰۵:۰۱

ایجاد مرکز ارائه خدمات مهندسی و طراحی دکل‌های حفاری فراساحلی در روسیه

باشگاه خبری فراساحل: شرکت‌های روسنفت روسیه، کپل آفشور اند مارین سنگاپور و ام‌اچ نروژ، طی توافق‌نامه‌ای به ایجاد یک مرکز، برای ارائه خدمات مهندسی و طراحی در زمینه دکل‌های حفاری مبادرت کرده‌اند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از Your Oil and Gas News، این سرمایه‌گذاری مشترک در روسیه و براساس یک موافقت‌نامه، ایجاد شده است. در این سرمایه‌گذاری مشترک، شرکت روسنفت 45 درصد، کپل آفشور اند مارین 45 درصد و ام‌اچ 10 درصد سهم دارند. وظیفه اصلی این مرکز، انجام فعالیت‌های تجاری و مهندسی و طراحی سکوهای حفاری با هدف به کارگیری آنها در آبهای فراساحلی است.


این موافقت‌نامه به منظور پشتیبانی از فعالیت‌های مهندسی، تجاری و طراحی پروژه‌های مجتمع کشتی‌سازی Zvezda در شهر ولادی‌وستوک که در جنوب شرقی‌ترین منطقه روسیه واقع شده، تشکیل شده است. این مرکز همچنین به جذب سفارشات از دیگر شرکت‌های روسی و بین‌المللی نیز اقدام می‌کند و به ارائه خدمات آموزشی در زمینه‌های مهندسی و طراحی در منطقه نیز می‌پردازد. با توجه به گستردگی فعالیت‌هایی که برای این مرکز تعریف شده است، می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری مورد بحث، آغاز مرحله جدیدی برای تولید (توسط شرکت روسنفت روسیه) دکل‌هایی است که در فعالیت‌های اکتشاف و تولید فراساحلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به رشد پتانسیل این شرکت برای طراحی تجهیزات فراساحلی در سطح جهانی، برای منطقه کمک می‌کند.


به گزارش باشگاه خبری فراساحل، ایگور سچین، رئیس هیأت مدیره شرکت روسنفت، طی اظهارنظری درباره امضای این موافقت‌نامه می‌گوید: ما خرسندیم که مرکز مورد بحث، متشکل از روسنفت و همکاران سنگاپوری و نروژی آن، که در زمینه طراحی و ساخت دکل‌های فراساحلی و تأمین‌ تجهیزات و تکنولوژی‌های حفاری فعالیت می‌کنند، به یک کنسرسیوم بین‌المللی، برای طراحی تجهیزات جدید تبدیل می‌شود‌. وی ادامه داد: این پروژه، نمونه‌ای است که نشان می‌دهد، چگونه تجربه و تکنولوژی‌های شرکت‌های پیشرو در بازار جهانی می‌تواند در زمینه چاره‌جویی برای چالش‌های جهانی مانند توسعه منابع نفت و گاز فراساحلی مورد استفاده قرار گیرند.
مترجم: شهربانو جمعه‌پور



  کد خبر : 1745
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :